Ehdot

Maksuturva-palvelu

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.
Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

Maksutavat

Pankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Ruoholahdenkatu 23
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

 

Laskulla tai erämaksulla ostaminen

Maksuturva Lasku- ja erämaksupalvelu mahdollistaa sinulle turvallisen ja joustavan vaihtoehdon ostostesi rahoittamiseen yhdessä tai useammassa erässä. Lasku- ja erämaksupalvelun luotonantajana toimii Lindorff Invest Oy.

Voit valita maksutavaksi
-laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa tai
-erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 70 euroa

ja on enintään 2 000 euroa. Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Maksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön

Laskulla ostaminen onnistuu pelkän henkilötunnuksen avulla. Mikäli haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseesi, sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa: Tällöin voit hyödyntää vapaasti valittavaa toimitusosoitetta, oli se sitten pakettiautomaatti, kesämökki tai työpaikkasi. Luottotietosi tarkistetaan luottotietoyhtiöltä ja sen perusteella tehdään reaaliaikainen luottopäätös. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin. Henkilötietojasi käytetään ainoastaan luoton myöntämiseen.

Hyväksytyn luottopäätöksen ja ostotapahtuman jälkeen saat laskun toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna. Huomioithan, että lasku toimitetaan aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua tilauksen toimittamisesta. Näin siksi, että saat aina ajantasaisen laskun, jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. Lisätietoja mahdollisesta kielteisestä luottopäätöksestä voit tarvittaessa tiedustella Lindorffin asiakaspalvelusta.

Valitessasi laskuvaihtoehdon, saat ostoksellesi aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Jos päätät maksaa ostoksesi erissä, sinun tulee hyväksyä ostostasi koskeva erämaksusopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa verkko-ostosta tehdessäsi, ja valita annetuista vaihtoehdoista itsellesi parhaiten sopiva maksuaikataulu. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä.

Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot.

Voit tutustua
-lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin ja
-vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto –lomakkeeseen
ja tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.

Palautusten käsittely
Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun.

Sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus
Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku tai

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen
Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)
Sähköposti: eramaksu@lindorff.fi

Maksuturva-tjänsten

Betaltjänsten erbjuds av Maksuturva Group Ab (FO-nr 2121703-0) i samarbete med bankerna och kreditinstituten. Betaltjänsten kräver varken extra avgifter eller registrering från användarens sida. Handlaren får omedelbart information om att din betalning har kommit in och du får en bekräftelse från Maksuturva i din e-post. Meddelandet innehåller en länk till webbsidan Köparens tjänster, där du när du så önskar dygnet runt kan sköta bl.a. returneringar av produkter, göra en reklamation och ge respons med hjälp av nöjdhetsgarantin som handlaren erbjuder.

Maksuturva Group Ab är ett betalningsinstitut och en betaltjänstleverantör som lyder under Finansinspektionen. All dataöverföring och penningtrafik är SSL-skyddad, vilket betyder att ingen utomstående kan se dina uppgifter. Din betalning förvaras på Maksuturva Group Ab:s kundmedelskonton och överförs till säljaren först efter att du har mottagit beställningen och haft en möjlighet att kontrollera den. Tidsfristerna för kontrollen meddelas för varje beställning i e-posten.

Läs mera om användningen av Maksuturva-tjänsten »

Betalsätt

Nätbankernas nätbetalningsknappar

Det finns nätbetalningsknappar som du kan använda till alla finländska banker.

Kontaktuppgifter:
Maksuturva Group Ab
FO-nummer: 2121703-0
Gräsviksgatan 23
00180 HELSINGFORS
Tel. (09) 42 41 7040, vardagar kl. 9.00 – 17.00
E-post: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Att köpa mot faktura eller som delbetalning

Maksuturva Faktura- och delbetalningstjänst ger dig ett tryggt och flexibelt alternativ för att betala dina inköp i en eller flera rater. Kreditgivare för faktura och delbetalningstjänsten är Lindorff Invest Oy.

Som betalsätt kan du välja
-faktura, när värdet på dina inköp överstiger 20 euro eller
-delbetalning, när värdet på dina inköp överstiger 70 euro

och uppgår till högst 2 000 euro. Betalsättet förutsätter att du har ett finskt personsignum, en stadigvarande och officiell hemadress i Finland och att du har fyllt 20 år. Betalsättet kan endast användas av privatpersoner. Ett personligt kreditförbud eller sekretessbelagda uppgifter är ett hinder för att använda betalsättet.

Du kan göra inköp mot faktura med endast ditt personsignum. Om du vill att beställningen levereras till en annan adress än din hemadress ombes du identifiera dig med nätbankskoder i bankens TUPAS-tjänst. Då kan du fritt välja leveransadress, vare sig det är en paketautomat, din sommarstuga eller din arbetsplats. Dina kredituppgifter kontrolleras i kredituppgiftsregistret och utifrån dessa fattas ett kreditbeslut i realtid. Lindorff Oy fattar kreditbeslutet och utför kontrollerna och uppgifterna sparas inte i säljarens kundregister. Dina personuppgifter används endast för beviljande av kredit.

Efter ett godkänt kreditbeslut och köpet får du en faktura enligt egen önskan, antingen som e-faktura eller som pappersfaktura. Observera att fakturan skickas tidigast cirka två veckor efter att beställningen har levererats. Orsaken till detta är att du alltid ska få en faktura i realtid där man även har beaktat eventuella returneringar. Vid behov får du mer information om ett eventuellt negativt kreditbeslut av Lindorffs kundservice.

När du väljer alternativet faktura får du alltid 14 dagars räntefri betaltid för dina inköp. Om du besluter att betala dina inköp som delbetalning måste du godkänna ett delbetalningsavtal med Lindorff Invest Oy för dina inköp på nätet och välja den betalningstidtabell bland alternativen som passar dig bäst. Beroende av inköpens summa kan du välja alternativ mellan 3 och 24 delbetalningar.

Avbetalningarna debiteras månatligen. Kreditens månadsavgift för varje avbetalning är 3 € och delbetalningens ränta 15 %. Den effektiva räntan för en kredit på 1 500 € med en typisk betalningstid på 12 månader och med beaktande av krediträntan och månadsbetalningarna är 23,1 %. Tjänsten förbinder dig inte till ett varaktigt kreditförhållande. För eventuella försenade betalningar debiteras lagenliga kostnader och räntor.

Du kan bekanta dig med

-faktura- och delbetalningstjänstens allmänna kreditvillkor och
-en standardiserad europeisk konsumentinformationsblankett

eller spara dem på din dator i samband med att du bekräftar inköpet.

Hantering av returneringar
Om du returnerar en produkt gottgör Lindorff automatiskt den öppna krediten efter att man fått information av Maksuturva om en godkänd returnering. Om det är frågan om returnering av en redan betald transaktion ska du skicka dina person- och kontouppgifter till Lindorffs kundservice skriftligt.

Via e-post: eramaksu@lindorff.fi, med rubriken Lindorff Invest Oy/returnering av transaktion
Per post: Lindorff Oy/ Fakturakundservice, PB 20, 20101 Åbo eller

Kundservice i anknytning till faktura och delbetalning
Webbtjänst: bill.lindorff.fi
Telefontjänst: 02 2700 550 vardagar kl. 8-20 och lördagar kl. 10-15 (pris: normal lokal- eller fjärrsamtalsavgift)
E-post: eramaksu@lindorff.fi

Maksuturva service

The payment service between vendors and consumers is offered by Maksuturva Group Ltd (Company registration number 2121703-0) in co-operation with banks and credit institutions. You as a consumer are not required to register or pay extra costs for using the payment service. The vendor will be informed instantly after a successful payment, and you will receive a confirmation email from Maksuturva. This email includes a link to Buyer’s Service webpage, where you can use the functions of the Satisfaction Guarantee: if necessary, you can return products, make a reclamation or give feedback 24/7 through this service.

Maksuturva Group Ltd is an authorized payment institution supervised by the Financial Supervisory Authority (FIN-FSA). All data transfer and money transactions are SSL secured meaning that no external party can see your personal information. Your payment will not be transferred to the vendor before you have received and had a chance to inspect the order. You will be informed of the order-specific inspection time by email.
Read more about using the Maksuturva Service »

Payment methods

Online Bank Payments

You can use the online payment services of all Finnish banks.

Contact information:

Maksuturva Group Ltd
Business ID: 2121703-0
Ruoholahdenkatu 23
00180 HELSINKI
Tel. (09) 42 41 7040, workdays between 9 a.m. and 5 p.m.
E-mail: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Purchasing by invoice or part payment

Maksuturva invoice and part payment service offers a secure and flexible option to finance your purchases in one or several payments. The credit provider of the invoice and part payment service is Lindorff Invest Oy.

You can choose from the following methods of payment
-invoice if the value of your purchase exceeds 20 euros or
-part payment if the value of your purchase exceeds 70 euros

and no more than 2,000.00 euros. The method of payment requires that you have a Finnish personal identity code, permanent and official home address in Finland, and be at least 20 years of age. The method of payment is available only for private individuals. Your own credit stoppage or hidden information will prevent the use of the method of payment.

Purchasing by invoice is possible just by providing your personal identification code. If you want delivery to somewhere other than your home address, please authenticate yourself in the TUPAS service using your online banking access codes: This allows you to freely select a delivery address, whether it’s an automated parcel terminal, summer cottage or your workplace. Your credit information will be checked from a credit information company a real time credit decision will be made on that basis. The credit decision and checks are done by Lindorff Oy, and the information is not stored into the seller’s customer data registry. Your personal information is used only for the granting of credit.

After an approved credit decision and purchase transaction, you will receive an invoice in the way you want, either by email or as a paper invoice. Note: the earliest date when the invoice is sent is one week after you send the order. The reason for this is that you always receive an up-to-date invoice that also includes possible returns. Please contact Lindorff’s customer service for more information about a possible declined credit decision.

When you choose the invoicing option, you always receive 14 days of interest-free time for payment of your purchases. If you decide to pay for your purchase with part payments, you must approve a part payment agreement concerning your purchase with Lindorff Invest Oy when making an online purchase, and select the payment schedule that best suits you from the options given. Depending on the size of the purchase, the options available are from 3 to 24 months.

Monthly invoices are sent for part payments. The monthly credit fee for each part payment is 3 € and the interest on the part payment is 15 %. The actual annual interest calculated for a 1,500.00 € loan with a typical payment time of 12 months, including credit interest and monthly fees, is 23.1%. The service does not obligate you to a permanent credit relationship. Legal fees and interest will be collected for possible late payments.

Learn more about
-general credit terms of the invoicing and part payment service
-the standard European consumer information form
or you can save them for yourself when verifying a purchase.

Handling of returns
If you return products, Lindorff refunds the open credit automatically after being notified by Maksuturva about the approved return. If, however, you wish to be refunded for a payment that has already been made, you need to give your personal information and your bank account information to Lindorff’s customer service.

By email: eramaksu@lindorff.fi, with the headline Lindorff Invest Oy/payment refund
By post: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, P.O. Box 20, 20101 Turku or

Customer service for invoicing and part payment
Online service: bill.lindorff.fi
Telephone service: 02 2700 550 Mon-Fri 8:00 am to 10:00 pm and Sat 10:00 am to 3:00 pm (fee: normal local or long distance call charge)
Email: eramaksu@lindorff.fi